Despre mine

sâmbătă, 10 decembrie 2011

"TU" eşti o minune!


               M-am trezit plin de gănduri negre, problemele de ieri au devenit gândurile negre de azi. Prin minte îmi zburau toate propoziţiile posibile care încep cu „ Nu sunt…”: „Nu sunt la fel de bun ca şi…”, „Nu sunt la fel de talentat…”, „Nu sunt capabil de…” etc. Plin de „ Nu sunt…” , am plecat la cursuri, acolo te-am întalnit, ai venit, mi-ai strans mâna, mi-ai spus un banc şi am râs împreuna. Dacă  diminiaţă, Terra nu era cel mai primitor loc din univers, acum, a devenit un loc mai placut.
             După-masă, m-ai sunat: aveai nevoie de ajutorul meu! Am plecat într-un suflet să te ajut, şi te-am ajutat. Mă simţeam capabil, mă simţeam folositor. Terra a devenit un loc care „musai” trebuie să îl vizitezi! Seara am cântat împreuna, am mers la alergat şi toate gândurile negre au dispărut! Din „Nu sunt…” a mai rămas doar „sunt…”! Şi toate astea pentru că „ TU” , dragul meu prieten ( soră, frate, mamă, tată) ai fost langă mine, m-ai făcut să zâmbesc în momentele de tristeţe, m-ai făcut  să mă simt capabil , m-ai făcut să mă simt talentat.
            Pentru toate astea, Dragul meu „TU”, îţi mulţumesc!
                                                                        
                                                     Cu stima, Taranu'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu